tirsdag 22. september 2009

3 ting som gjør meg glad :-)

Bloggeren http://hvitstil.blogspot.com/ som jeg følger, har gitt sine lesere en oppfordring som jeg følger: 3 ting som gjør meg glad akkurat idag!

1: Jeg skal på brudekjoleprøving!! Det er spennende og jeg kjenner at jeg blir i godt humør av å tenke på at jeg faktisk skal gifte meg!

2: Begge ungene mine er friske og raske og stod opp til rett tid idag tidlig! Det å ha friske barn er ingen selvfølge, jeg føler meg heldig og priviligert som har 2 stk!

3: Frokost-teen min var supergod idag!! Ja man skal huske på å glede seg over de små tingene i livet også, og te er en av mine absolutte nødvendigheter på morgenen.

Sender herved stafettpinnen videre.

4 kommentarer:

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Ellen
Det var veldig gode ting å være glad for!Brudekjoleprøving er jo fantastisk. Nå ble jeg glad, for jeg tenker på min brudekjoleprøving for 5 år siden.

Ha en glad dag.

Klem C

Sologbolig sa...

Kjempebra ting å vera glad for. Koselige bilder i innleggene nedenfor også. Nå er eg endelig på nett igjen så i kveld har eg ein lang besøksrunde. Ønsker deg ei fin uke.

Petunia sa...

Spennende med brudekjoleprøving da! Håper du finner kjolen over alle kjoler:) Hva er du på jakt etter? Askepottkjole eller noe mer enkelt?
Lykke til!
Kjempekjekt om du blir med på ABC i ord og bilder:) Om du ikke er sp aktiv blogger som du sier, så er det en fin mulighet å holde litt liv i bloggen.

mormonsen sa...

Aunegården var en flott A! Og lykke til med brudekjole og forestående bryllup. Og med brudgommen selvfølgelig. :)