lørdag 16. april 2011

Vårt nye soverom!

Vi har pusset opp samtlige 4 soverom i leiligheten. Alle rommene har fått parkett og vi har malt tak og vegger. På vårt soverom valgte vi lysegrå ferdigmalte veggplater.

Jeg er veldig fornøyd med soverommet, det var jo blått!! tidligere... (skrekk og gru)!!

Dette bildet er jeg veldig glad i. Det er en plakat som jeg har fått rammet inn. Det var en gave til meg fra min franske vertsfamilie når jeg var au-pair i Paris for over 20 år siden. Endelig passet det perfekt!!

På nattbordet mitt har jeg plassert de første skoene jeg kjøpte til min sønn som nå snart blir 17 år. Datteren min som blir 14 har også brukt disse. Supersøte!

Nattbordene fant vi på en lampebutikk i Tromsø. Passet helt perfekt inn på vårt nye soverom!
Det er bare sååå deilig å ha fått dette rommet helt ferdig!!

Ingen kommentarer: