lørdag 16. juli 2016

Universal Studios

En lang og varm dag i Universal Studios er over. Det koster krefter å være i en så diger park i over 40 varmegrader i 7 timer. For min del så har jeg fått sett alt jeg ville se, altså "The wizarding world of Harry Potter". Fantastisk bra!
 Her er alle klare for en lang dag.
 Første stopp, Magic Kingdom, hvor vi satte av halve gjengen.

 Før jeg, Trond og Erik fortsatte til Universal Studios. Begge parkene kun en kort kjøretur fra huset vårt.

 La galskapen begynne!


 Ved hovedinngangen.

 Trond og Erik måtte teste denne.


 Her er jeg i Diagon Alley. Yey!!



 Starstruck av The firebolt!


 Uhuuuuu


 Gringotts bank

 Olivanders fine wands!



 Så gikk turen til togstasjonen.

 Vi er på Plattform 9 3/4 og jeg digger det!

 Alle ombord i Hogwarts Express!

 Vi tar toget vi også


 Og ankommer et vinterlig Hogsmeade.

 Vi nærmer oss Hogwarts.


 Og ja. Bildene snakket til oss!


 Password!! Hun ba meg om å gå videre😊.
The Sorting Hat.

Jeg synes det var artig men i den varmen ble det tungt. Kneet mitt hadde ikke klart en meter til. Imorgen blir det hviledag.

Ingen kommentarer: