fredag 13. februar 2009

Le Mirage

De siste 10-12 årene, minst! har jeg gått på "Le Mirage" når jeg først har vært ute på byen. Har likt meg utrulig godt der, treffer kjentfolk, spiser god mat, og sånn generelt, løst en del verdensproblemer der...


Nå er det nye eiera og plassen, som jeg kjenner den, skal legges ned! Navnediskusjonen er igang, da de nye eieran hadde tenkt å kalle den "Nordleningen"!!! Direkte grusomt!! Men da det begynte å komme inn diverse klager på navnet i byens lokale aviser så fant dem ut at dem måtte gjøre nåkka!

Så ikveld skal det være "Gravøl" på "Mirra", og en navnekonkurranse er satt igang!! Jeg skal dit ikveld og kanskje blir man full av gode idea tel nytt navn utpå kvelden...

En god venn av meg fikk sagt alt jeg også mente i den her artikkelen!!

http://www.nordlys.no/debatt/ytring/article4115319.ece

Det blir spennende å se hva som blir å skje med plassen etterhvert!

4 kommentarer:

Bart sa...

Hey E!,
I would leave a comment if i knew what you were saying :)

Ellen sa...

Hey Bart!

I am trying to add the Google translater but it wont work. Will try again later!

Bart sa...

O.K.

Anonym sa...

så bra æ får lyst til å ta en by tur no :)
børre i alta