fredag 17. april 2009

Konfirmasjon og tid for mimring!

Min flotte sønn Alexander skal konfirmeres søndag 3. mai. Forøvrig samme dato som jeg selv ble konfirmert.

I den forbindelse har jeg tenkt mye på tiden og årene som har vært. Rart så fort tiden går og så voksen sønnen min er blitt. Tenk snart 15 år!!

Har funnet frem etpar gamle bilder fra når han var liten! Litt utydelige da jeg bare har tatt bilder av bildene men når nøden er størst..

Og så klarer jeg ikke med min beste vilje å finne minnepennen min der jeg har lagret masse bilder... imorgen skal leiligheten endevendes!!!


Her er han akkurat fylt 2 år og er pyntet i smoking for sin tante Annes bryllup!

Her får han hilse på sin store helt fra den tiden, nemlig Kaptein Sabeltanns kompanjong "Langemann". Et stort øyeblikk som han pratet MYE om etterpå!

Her klar for bursdagsfeiring sammen med sin kompis Esben, som ble konfirmert sist søndag.
3. mai blir en spennende dag for oss alle, og vi gleder oss!!

1 kommentar:

Black Feathers sa...

Heisann du og koselig at du tok turen innom hos meg. Ja det er ikke bare, bare å skulle følge opp ønskene til ungdommen, men han ble fornøyd ;) Da er jeg spent på hvordan du løste din borddekking. Jeg trenger jo tips, for neste konfirmasjon er jo om to år. ;)
Ha en flott dag du.