tirsdag 2. juni 2009

Sade gjør comeback!!

Dette ble jeg skikkelig glad for å se i VG nett idag!! Sade gjør comeback!!

Gladnyhet for meg selv... http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=554308

Jeg har spilt timesvis med musikken til Sade. Timesvis.. Dette var musikken vi lyttet til i det uendelige, Pernille og jeg, når vi var tenåringer, på rommet hennes, med litervis av te som tilbehør. Tror fortsatt jeg kan samtlige tekster utenat. Denne CD'n ser jeg frem til. Virkelig!!

Her en liten smakebit fra de gamle gode dager... http://www.youtube.com/watch?v=INsKE1DSrfQ&feature=related

Gleder meg!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi! Dette her var en behagelig musikalsk nyhet. Håper de nye låtene er minst like bra som de gamle. Sade er konge :-)

Sologbolig sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Ha ein fin ettermiddag !

Photo-Me-Life sa...

Heia, takk for kommentaren. Ja jeg vet, du har helt rett i det du skriver. Noen ganger er det vanskelig å se de tingene, men jeg ser du har rett.

Fikk litt sånn glød i natt her jeg satt å jeg håper den vedvarer LENGE, for jeg trenger en lang sånn glød akkurat nå:(

Pernille from north sa...

Dette var en god nyhet. Det gikk akkurat opp for meg at det går ikke ann å bli lei av Sade (Schardeii). Det var veeeldig morsomt å se den gamle videoen også. De lager ikke sånne videoer lenger;-)
Denne musikken minner meg om gul lipton med syv sukketter og melk, storputa og Strandveien. Sukk...

Bart sa...

Sade! I like Sade.