søndag 9. august 2009

Solnedgang i august

Tok noen bilder fra verandaen min akkurat idet solen gikk ned rundt 22-tiden den 5. august.

En flott utsikt som jeg er utrolig glad i.



Jeg blir aldri lei av lyset her nord..


Og så noen bilder tatt i Bellvika på kvelden den 7. august. Vi kjørte tur i det fantastisk flotte været.
Og JA.. jeg har fått meg kjæreste!!!!
Her er han og datteren hans i solnedgangen..
Sukk!!! Ja dette er virkelig meg.. tro det eller ei!!

Trond heter han og er verdens beste...


Vakkert!!

4 kommentarer:

Sologbolig sa...

Nydelige bilder, både fantastisk utsikt og flott lys. Eg har bodd 4 år i Tromsø og naturen der og i områdene rundt er er jo bare så flott. Lyset heile året synest eg var annleis enn her sør. Så koselig at du har fått deg kjæreste da, lykke til ! Så kjekt å være to når man nyter slike fine dager. Ha ei fin kveld !

Landsbygutten sa...

Hyggelig med tilbakemelding på bloggen min. Flott blogg du har, mye å lære til min blogg..

Elin's håndarbeid sa...

Flotte bilder av solnedgang og takk for koselig hilsen på min blogg :-)
Vært litt lite blogging i det siste for min del, men regner med at det blir mere tid til sånne ting når høsten kommer.
Ha en fin uke :-)

Landsbygutten sa...

Gode tilbakemeldinger du gir på bloggen min. Enig med deg at det er viktig å kunne le av seg selv, bra skrevet...