fredag 14. mai 2010

ABC i ord og bilder, runde 3: E.

Ny bokstav, min bokstav faktisk, men jeg velger å la E stå for Elsklingen denne gang!


Elsklingen og jeg møttes i april ifjor og giftet oss i april iår! Hvorfor vente når man er sikker?

Etter å ha vært singel og enslig forsørger for to barn i nesten 10 år!! traff jeg altså min kjære ifjor. Var hjemme hos en kollega av meg og der satt han! Han som 1 år senere skulle bli min mann!
Etter vårt første møte var jeg egentlig sikker på at han var den rette, høres kanskje rart ut, men slik var det. Etter 4 mnd fridde han til meg på vår første ferie sammen og jeg blir full av klisjeer men jeg har altså vært lykkelig siden den dagen vi møttes.

Og nå som vi er gift kan jeg med hånda på hjertet si at jeg har aldri hatt det bedre!!
Takk for at du er akkurat den du er elsklingen!

Du tilgir meg vel for dette bittelille innlegget....

17 kommentarer:

Gunsside sa...

Kjempegratulerer ;)
Herlig E innlegg, med flotte bilder !

TorAa sa...

Hvilket eventyr fra virkeligheten dette er. Hurra for elsklingene.

Min D:
http://toraamusic.blogspot.com

Donald sa...

Det er dejligt at høre om kærligheden. Jeg ønsker dig fortsat god uke.

Maria G sa...

Vad härligt, så glad jag blir för din skull!!!
Jättefina på Er två!
Trevlig helg!

Annettes space sa...

Sikke en dejlig kærlighedshistorie.
Gratulerer med den første måned som ægtefolk på mandag :-))

Ha en fin helg

Henny sa...

Fin historie! Nej, hvorfor vente, når man er sikker. Jeg giftede mig med min mand efter at have kendt ham i fire måneder. Ingen af os bliver yngre, og det gælder om at bruge tiden godt!

HildeS sa...

Så fantastisk. Og som du sier, hvorfor vente når man er sikker. Det er fantastisk å være lykkelig, så kos dere, og på selveste 17 mai kan dere feire 1 mnd bryllupsdag.

Petunia sa...

Som et vakkert Eventyr!!!
Det er rart med det når man bare vet.....

Anonym sa...

Et flott innlegg med en vakker historie! Ønsker dere lykke til videre :)

Tonje sa...

For et flott innlegg og en nydelig historie! Rene askepott-historien:-)

Melusine sa...

Herlig historie og flotte bilder!
Første gangen jeg møtte han jeg er gift med visste jeg med en gang at det var ham jeg skulle ha. Det var som om vi hadde kjent hverandre alltid...det er ganske merkelig og artig på samme tid at det kan være slik :)

Ha en fin helg videre,
og en super 17 mai på mandag sammen med din elskling!

Inge sa...

Smukt som et eventyr.. tillykke med hinanden

Living next to me sa...

Ååå så herlig lese om kjærlighet , EKTE kjærlighet . Se noen som har funnet en like elskelig fyr som jeg..;O) ble helt rørt jeg.

Sologbolig sa...

Å for et vakkert innlegg. Så godt når gode ting hender. Gratulerer så kjempemye. Flotte gaver og fint pynta bord lengre nede på siden også. Ønsker deg fine maidager sammen med din kjære. Klem fra Sigfrid

Tussilago sa...

man kan vel ikke annet enn å bli glad av å lese om slik lykke;) gratulerer...og lykke til videre med alt!
her i huset er det forresten også smilende lykke i hverdagen...så jeg vet hvor godt det kan føles..og unner alle andre det samme!

Strikkebesta sa...

Nydeleg! Flott å ha evnen til å slå til når ein kjenner at det verkeleg gjeld:) Ønskjer det aller beste for deg og elsklingen og ekteskapet dykkar!

Anonym sa...

En solskinnshistorie til å bli glad av. Og jeg så nettopp et nydelig bilde av dere i avisen! :)