torsdag 31. mars 2011

Nytt toalettrom! Endelig ferdig!

Oppussingen går sin gang. Det er mye styr men det er morsomt å se resultatet etterhvert. Slik så vårt toalett ut for noen uker siden. Dette trengte vi å gjøre noe med. Og slik er resultatet. Vi har lagt varmekabler og fliser på gulvet. På veggene har vi ferdigmalte veggplater. Veldig enkelt og pent! Vi har kjøpt nytt vegghengt toalett og servant! Veldig deilig å få alt ferdig! Jeg falt helt for denne froskedama i bikini!! En kollega mente at dette måtte være meg før elsklingen kysset meg!! hihihihi!! Badet er stort sett også ferdig! Bilder kommer når jeg har fått "småplukket" på plass!

3 kommentarer:

w sa...

Så flott badet ble:)

Ønsker deg en super fredag:)

Anonym sa...

Hei :)

Takk for hyggelig kommentar og hilsen inne hos meg. Koselig at du fant veien dit :).

Veldig hyggelig å treffe på andre bloggere fra samme område. Ser du har hatt down-periode, men at det tar seg opp igjen. Spennende å se hvordan oppussingen utvikler seg.

Ha en flott helg :)

Anonym sa...

Skikkelig make-over hos deg, altså. Hørte nettopp noen som omtalte vegghengt do som "hengedass". Sånn er det bare, de mest elegange nyvinninger blir omdøpt når de kommer hit til Nord-Norge! :)