tirsdag 5. april 2011

Fortsatt bor vi i et kaos!!

Vi pusser fortsatt opp! Det tar tid å totalrenovere en leilighet!! Den gode nyheten er at jeg faktisk ser forandring hver eneste dag jeg kommer hjem fra jobb! Men nå har vi bodd i kaos temmelig lenge så jeg ser virkelig frem til å kunne få det ryddig rundt meg igjen!!

Slik ser altså stuen vår ut!! Her ligger all parketten i esker. Vi har lagt parkett på alle 4 soverom og nå er det gangen som står for tur. Etterpå skal både stue og kjøkken få den superfine eikeparketten som vi har valgt å legge overalt!

Gjett om vi skal få vaske når alt er ferdig! I ettermiddag skinte solen inn her og det var et bedrøvelig syn..

Byggestøv er ikke morsomt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nei, byggestøv er ikke artig. Nytter ikke å vaske mens det står på. Men så deilig når det kommer i mål :). Skulle ønske vi var like iherdige somd ere, for her er ett par prosjekter som skulle vært gjort :).

Flittig du er som strikker. Har også strikket Mariuser, 3 stk. Det var på samme måten som du beskriver. Først var det ingen som ville ha, så da laget jeg en til meg selv. Da jenta så den ferdig ville hun ha, og deretter fulgte lillebror. Er så artig å strikke når de har meninger om farger samtidig som de venter og følger med om de er ferdige snart :)

Ha en fin dag :)