fredag 30. september 2011

Sommeren 2011

En av grunnene til at jeg startet med blogging var at jeg hadde venninner som bor langt unna meg og som kunne lese bloggen min og på den måten kunne vi ha en viss kontakt med hverandre. Så i begynnelsen var jeg flink å laget innlegg ganske så ofte men jeg ser nå at jeg ikke blogger så mye som før. Nå bruker jeg bloggen mest som en slags dagbok med gode minner.

Så... da må jeg lage et lite innlegg fra sommeren 2011 også, for å dokumentere hva vi har gjort i år.

Mallorca!! Vi dro til Mallorca, igjen! Denne gangen for 14 dager og med våre to yngste barn, Ida på 11 og Christine på 14.

Vi bestilte ferien i januar og dro ikke før i august... så de her to har ventet en stund.. og da blir de såå gale når vi endelig kom oss ombord i flyet!

Og dette er verdt ventingen!! Jeg elsker den følelsen når man går ut fra flyet, kjenner varmen, den gode varmen som vi alle har lengtet etter!!

Her er vi i gammelbyen i Alcudia. Her er også Fredrik og Kasper, min yngste søsters eldste barn. Vi er på ferie samtidig på samme plass.

Nydelig spansk vin i Spania! Det kan knapt bli bedre!

Her går vi langs borgmuren høyt oppe i gammelbyen.

Det bor fortsatt folk inni gammelbyen her.

Litt høyt og litt skummelt i mørket. Jeg og Christine tok denne turen da vi var på Alcudia på vår jentetur sommeren 2009 og så hadde vi lyst til å vise de andre den spennende spaserturen man kan gjøre her.

Gammelbyen!

En stor del av ferien er bading! Masse bading. Det er fordelen med å dra i august! Det er skikkelig varmt i havet... nyyyyydelig!!!


Her er Una på 5 år.

Og Niklas som blir 3 i slutten av oktober.

Jentene fikk prøve å henge i fallskjerm etter en båt! Stor sukseess! Men umulig å få tatt bilde av da vi stod igjen på stranden...

2 supergode venninner!


Jeg og Ida i sjøen!

Trond og Kasper koser seg i vannet.

Ny-innkjøpte solbriller...

Hotellet vårt.

Siste kvelden og vi skal ut å spise.

Takk for turen alle sammen!

4 kommentarer:

Sologbolig sa...

Hei! Å, så deilig dette såg ut. Eg drar til Kypros i morra og gleder meg til det.
Takk for hilsen inne hos meg. Ja, enten du tror det eller ikke så har ikkje mannen sett at eg har malt halve stua ! Han er null interessert i interiør så eg kan gjør nesten hva som helst, bare han slipper å bidra eller se på !! Han merket heller ikkj da eg i fjor hadde kjøpt ei stor krystall-lampe til stua. hihi ! Eg ler meg ihel!!
Ønsker deg ei flott helg! Klem.

Anonym sa...

Dere ser ut til å ha hatt en herlig ferie. Og det er tydelig at jentene koser seg veldig. God badetemperatur er altlid en høydare. Ikke rart, det er jo så skjelden vi har sånne muligheter hver hvor vi bor. Arti med det siste bildet - jeg mener bestemt at jeg kan se hvem avkommet ligner på :)

Bart sa...

Hey E! It looks like you guys had fun :)

Unknown sa...

Mallorca...Alcudia...verdens beste feriested:)) Har vært der 3 ganger og skal tilbake om noen få måneder:))