torsdag 10. mai 2012

Bilder fra min datters konfirmasjon



 Her poserer en spent konfirmant inne i kirken før det hele starter.



Og her er hun rett etter selve høytideligheten i kirken er over.


Her er hun sammen med sin lillebror på farsiden.
Her er konfirmanten sammen med sin far og meg.
Her min sønn som blir 18 år i juni.



Etter vi var ferdige i kirken så samlet vi familie og venner til middag. Deretter ble det servert kaffe og kaker.

Vi hadde så mye kaker at vi måtte sende hjem kaker med gjestene..


Denne ble nesten ikke rørt... ingen som turde å skjære i bildet!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du verden så vakker datter du har!! Wow...det må jeg si og gratulerer til konfirmanten:))

meaningmoon sa...

Flott konfirmant du har!!! Takk for du meldte om skrivefeilen...hihi skal rettes umidelbart, teksten skrev jeg av så regnet med den var feilfri...men men godt vi har msling i bøttevis :)))
Ha en fin feiring imårå♥

mormonsen sa...

Gratulerer med konfirmanten. Ei nydelig jente! Og en kjekk kar, den sønnen din også. Så fint at dere har fellesrom i borettslaget, det så jo ordentlig flott ut der, når det var pynta så fint opp til selskapet.

Magnus sa...

Håper vi møtes i sluttspillet da. Imponert over nr27 som (i sluttspill) nå har satt 3 av 3 straffer. OG meldt alle 3 på forhånd!! mellom beina på keeperen. Håndballspiller:) LOL