fredag 30. mai 2008

Min aller første "Goodie-bag"

Og for en bag det var!!! Jeg er jo helt overveldet!!
Idag har jeg vært på en veldig bra konferanse, arrangert av Confex Norge. Et heldagsseminar kalt "Kvinner i tiden". Foredragsholderne var fantastiske, bla. Eva Joly, Anne Lindmo, og en helt utrolig svensk jente som heter Sofia Åkerman.
Du kan lese litt om konferansen her: http://www.confex.no/?did=10130220
Men over til dagens overraskelse. Ikke visste jeg at alle 300 og vel så det, deltakerne, skulle få hver vår DIGRE goodie-bag. Noe jeg jo tidligere bare såvidt har hørt om! Disse bager er visstnok populære på arrangementer og etter å ha tittet nedi min.... kunne jeg jo absolutt forstå at disse kunne være interessante!!!
Sjekk all den godisen jeg fikk!!!!




Her var 3 digre interiørblad, shampo, balsam, div såper og kremer, sprayer og dufter. Her var supper! kaffe/te, sjokolader og kjekser!! I tillegg fikk jeg en bok av Eva Joly!

Minn meg på å be sjefen min om å melde meg på neste års arrangement også!!

4 kommentarer:

Pernille from north sa...

Hva må man gjøre for å få en sånn bag, sa du?

Ellen sa...

Hei Pernille. Ja var ikke det en helt fantastisk bag! For å få den måtte man ha meldt seg på dette seminaret.... kanskje du kan bli med til neste år?

Pernille from north sa...

Ja, kanskje det. Det hørtes jo interessangt ut.

Anonym sa...

Det må æ si..det va ikke no drit det der nei! Æ e bare så glad på dine vegne at du har skifta jobb, du trengte flere utfordringer, nåkka du tar på strak arm! Du e ei kunnskapsrik og klok jenta... eller dama kan man vell si da!!!

*smask*