onsdag 11. august 2010

Campingturen til Sverige

Det tar sin tid å finne blogglysten om sommeren. Det må innrømmes. Jeg har leenge tenkt på å få laget et innlegg fra ferien vår i Sverige i sommer og nå endelig kommer jeg igang.

Vi dro altså på god gammel campingferie til Sverige i sommer. Leide oss en stor bungalow på Piteå Havsbad. Jeg, elsklingen, min datter på 12 og hans datter på 9. De to jentene går så utrolig godt overens så vi koset oss fra vi kjørte hjemmefra og til vi parkerte hjemme igjen, 11 dager senere.

Her har vi stoppet for å ta en liten pause fra bilkjøringen.

Og da må vi ha iskrem!

Pite havsbad!
Stranden, sååå fin om kveldene og sååå kald om dagen! Det var så mye vind på dagtid at vi holdt på å blåse bort...

Jentene sykler og jeg får haike!

Søsteren min med familie var i Luleå samtidig så vi var på besøk hos de en dag. Her gjør Fredrik seg klar til å suse gjennom byen på skateboard.

Og Una hilser til oss fra baksetet på bilen.

De kom på besøk til oss også en dag og her er Kasper i hytten vår.

Og så den minste, lille Niklas i kosedrakten sin!

Her sitter gjengen etter at besøket er dratt.

Smil... eller glis... alt etter som!

Jentene avsluttet hver kveld med å sitte slik på stranden. Her hadde de sin daglige rolige kveldsstund.

De satt slik i etpar timer.. minst!

Mon tro hva de snakket om?

Og så oss to da.. på vandring.

Her er vi på besøk hos min søster og hennes familie i Luleå.

Una koser seg i solen og vannet.

Tante sin godgutt!!

2 kommentarer:

mormonsen sa...

Sånn koselig ferieskildring. Og så fint å se å se at ikke bare de nygifte, men også døtrene, koser seg sammen. :)

mormonsen sa...

Hei, Ellen! Takk for hyggeliug kommentar. Håper du har gode førjulsdager sammen med dine! Klem