fredag 20. august 2010

Ferie for to i august!

Imorgen drar jeg og min kjære tilbake til Mallorca. I en uke skal vi sole oss og bade og bare slappe masse av. Det blir superdeilig! Vi var jo på Mallorca i en uke på samme tid ifjor og hadde det så fantastisk flott. Da snakket vi om å gjøre det til en årlig ferie så vi holder det vi har lovet og drar avgårde igjen nå.

Vi skal bo på dette hotellet, et firestjernes spa-hotell!

Ifjor var vi i selve Palma de Mallorca men iår prøver vi oss i Cala D'or. Har hørt mye skryt om plassen så vi er spente. Rødvinen er nok like god uansett!

Det blir godt med sol og varme!! og hverandre!!

4 kommentarer:

mormonsen sa...

Å, så deilig det så ut. Også SPA-hotell. Dersom de har tyrkisk bad, så anbefales det på det varmeste. Med skrubbing og massasje og hele pakka! Gjør det helst før du starter på solinga. God tur, og kos dokker skikkelig.

Unknown sa...

Herlig! Håper dere har hatt en deilig ferie og at det ikke har vært altfor varmt. Min venninne på vestkysten har klaget litt på høye temperaturer i sommer. Men som jeg sier; det blir noe annet for oss ferierende. Vi gjør jo ikke "det steikje grann..."

Unknown sa...

Takk for hilsen og oppdatering av Mallorcatur. Jeg anbefaler selvfølgelig mitt jordiske paradis; Puerto de Soller. Ikke på grunn av fantastiske strender, for det er mangelvare der. Men pga muligheter til utflukter. Kort vei (3 km) til innlandsbyen Soller, 30 min med buss til Deya, 1 time til Valldemossa, 35 min med ekspressbuss til Palma, ca 1 time med trikk/tog til Palma.

Jeg var i Puerto de Soller 3 uker i juni og det er det beste ferien jeg har hatt på flere år. Flott temperatur for utflukter. Jeg liker heller ikke å ligge på stranden, men i år kunne jeg farte rundt uten å tørke svette hele tiden!

Ta en titt på bloggen min, der finner du ALT du trenger å vite om Soller. Har du spørsmål, svarer jeg så godt jeg kan.

Ha en fin uke!

Unknown sa...

Hei igjen

Ja, du kan lese om Mallorca hos meg(til øyet blir stort og vått) og det er OK at du legger meg på blogglisten. Ikke bare OK, det er faktisk hyggelig!

Synd at ikke Mallorca har bedre temperatur på vinteren. Da hadde jeg nok slettet Gran Canaria på reiselisten min.