fredag 27. mars 2009

Fredag og helg igjen.

Enkelte ganger så forsvinner liksom bare ukene. Denne uken er en av dem. Jeg synes nettopp det var helg og så er det fredag igjen. Dette har vært en rolig uke uten de helt store begivenhetene. Uten noen som helst begivenheter for å være helt ærlig. Det mest spennende måtte i så tilfelle være at jeg endelig fikk gått på kino og sett "Slumdog millionaire". Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg synes. Det var hardt å få livet i slummen så tett og tanken på at hundretusener barn og voksne faktisk lever slikt idag er en tanke fylt av skam. Ikke bra i det hele tatt! Jeg likte filmen godt jeg men den får ikke mer enn en 4'er av meg.

Ellers så tar jeg meg selv i å kjede meg, rett og slett. Livet er temmelig A4 og det er ikke så veldig spennnende å være meg for tiden. Denne helgen har jeg "barnefri" og skal heller ikke på helgejobben min, og har da følgelig ikke en eneste plan. None, nada, njet eller hva det nå heter. Ingen som ringer meg med spennende planer eller invitasjoner. Det er stille... veldig stille. Lurer ofte på om mobilen min i det hele tatt virker...

Så... for å trøste meg selv litt... så har jeg de siste dagene tenkt på "ukens dessert".. og kommet frem til følgende:


Johnny "Snadder" Depp!!

En glimrende skuespiller og en særdeles attraktiv mann!!

Ja.. jeg føler meg patetisk innimellom.. for de som lurer på det... men hva kan en enslig kvinne gjøre... noe må jeg da finne på... det er STOR mangel på menn i livet mitt, les: TOTAL mangel!!

Kan det være fornemmelsen av vår som gjør at jeg føler meg så ensom for tiden... ikke vet jeg men nå må det snart skje noe positivt på mannefronten...

Yeah right!!......latter!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Ellen!
Fin blogg du har, e artig å lese. Depp er snadder og ikke minst en ufattelig bra skuespiller, som jack Sparrow e han jo bare helt rå. Kristine og æ så forresten den gamle gode slageren Edvard saksehånd i påsken.

Hilsen Siri( mammaen til Kristine på turn)