tirsdag 31. mars 2009

Heisatur på jobb!


Idag på jobb ble jeg sittende fast i heisen i 50 minutter, femti minutter. Fra klokken 11.00 - 11.50.

Det var litt stusselig, og kaldt ble det også etterhvert, selv om jeg hadde en søppelsekk full av makuleringsstrimler som jeg forsåvidt satt ganske godt og varmt på.

Det ble lunsjtid og jeg var jo borte ganske lenge... men var jeg savnet av mine kolleger som satt og gumlet mat når jeg endelig kom meg til bords..... NEI!!!! Ikke savnet et lite sekund engang...

Rister lettere oppgitt på hodet!! Ikke savnet et sekund... triste greier!!

4 kommentarer:

Bart sa...

Hey E!
At least the elavator was big :), what would you have done if you had to pee?

Unknown sa...

Hei! Takk for kommentar:-)Sånne er det når man ikke har altfor mye peiling på opphavet til sangene, men er mest opphengt i selve sangen:-)
50 min i heis, da hadde jeg dødd av klaus...

Anonym sa...

Heia Ellen!
Har opplevd d samme. Da æ ble "funnet" i heisen, som sto mellom to etg så d va nesten umulig å karre sæ ut derfra, da holdt mine arb.kolleger på å flire sæ ihjel. Snakk om å være verdsatt :-))

Anna-Stina sa...

Æ skulle jo ikkje være anonym, prøve en gang tell.