tirsdag 10. mars 2009

Vinterferien 2009

Det har vært et fantastisk vær de siste dagene i Tromsø og jeg bestemte meg for å ta etpar feriedager nå som ungene har sin vinteruke og fritt fra skolen. Så vi har vært i løypa 2 dager på rad og kjørt masse slalåm. Det har vært utrolig bra og jeg skulle gjerne hatt fritt hele uken.

Først et bilde av sønnen min, nr 2 fra høyre som sitter og slapper av sammen med kamerater fra der hvor vi bodde tidligere.

Så noen naturbilder tatt fra toppen av løypa! Klikk på bildene for store versjoner.

Fantastisk fint!!





Her er jeg og Christine på toppen!


Og her er venninnegjengen jeg hadde med meg idag. Vi har en liten pause med hjemmebakte boller og varm kakao!! Her sitter Marte, Sunniva, Christine og Susanne Sofie. 4 flotte jenter!
Nå er det bare å glede seg til påsken!!

3 kommentarer:

Bart sa...

Hey E!
Nice ski pics! Did you take them with your cell phone camera?

Ellen sa...

Yes. These are all taken with my cell phone!

Anonym sa...

Tromsø på sitt aller, aller beste!
Når det er fint her, da er det ingen steder som kan måle seg med det.