søndag 21. mars 2010

ABC i ord og bilder, runde 2: Z

Vi nærmer oss slutten av Petunias ABC-lek og jeg henger fortsatt med, såvidt.

Ukens bokstav er altså Z og jaggu fant jeg ikke en uteplass på denne bokstaven også i utelivsbyen Tromsø.

Zest kafe er et ganske nytt tilskudd i rekken av kafeer. Jeg har faktisk ikke vært her og jeg tenkte på å gå inn å ta bilder igår men det var stappfullt av folk så det ble litt dumt. Derfor kun et bilde av fasaden.

Zest kafe har supper som sin spesialitet. Supper i alle varianter. Jeg er jo egentlig veldig glad i supper, det er godt i vinterkulden så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har vært der. Jeg må prøve å komme meg dit snart.

Det er iallefall et voksent klientell der etter hva jeg forstår og de har også andre småretter men supper er altså det man går hit for.
Så velbekomme!

6 kommentarer:

TorAa sa...

Så zupert du igjen fant noe zuverent fra Nordens Paris.
Men, hvordanfår du tid til annet enn at blogge og oppsøke spennendende steder i Tromsø?

Ha en zuper uke;)

Min beskjedne Z er her:
http://toraamusic.blogspot.com/

Anonym sa...

Du har vært flink å funnet en uteplass, kafe eller lignende til alle ABC ens bokstaver. Imponerende! Ha en flott uke.

Petunia sa...

Spennende med slike kaffeer. Vi snakket akkurat om de på jobben før helgen, en kollega og jeg, at vi skulle vært flinkere til å gå på kaffe.
Mange koselige konditorier og kaffer her i byen også:)

BirtH sa...

Det er helt utrulig stort utvalg av kaféer i Tromsø!!! Kanskje jeg blir kjent med dem en gang hvis sønnen flytter nordover ....
Ha ei god veke!

Anonym sa...

Du har virkelig vært utrolig flink til å finne kafeer. Men nå er jeg spent på de tre siste. Med innspurt helt opp i bryllupet ditt :)
Jeg passerer Zest omtrent hver dag, men har aldri vært innom. I dag var vi forøvrig ombord på hurtigruta Midnattsol og spiste middag. Så der er det jo og et godt tilskudd til byens allrede mangfoldige tilbud. Nye anløp hver dag, i passe etter-jobben-tid.
En zuper Z fra deg!

Melusine sa...

Slett ikke verst!