søndag 28. mars 2010

Bryllupsforberedelser

Vi skal ha et tradisjonelt bryllup og da hører sanger med synes vi. Vi hadde i utgangsunktet tenkt å ha fire sanger men så kom mamma med en ekstra sang. En sang som hun og pappa hadde i sitt bryllup for 50 år siden. Hun har diktet litt om på teksten så den blir litt mer personlig til meg og min kjære.

Igår fikk jeg kopiert opp alle sangene og vi satte oss ned og lagde ferdig heftene.

Fargetemaet vårt i bryllupet er lilla og sølv og jeg valgte å bruke den lilla løperen som vi skal ha på bordene rundt sangheftene. Over den har jeg tatt et litt lysere lilla bånd.

Min kjære hjelper til med å klippe. Flinkingen!

Vi ble veldig fornøyd mer resultatet! Og koselig var det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempefint fravevalg, gleder meg til å se bilder fra ferdigpynta lokale. Fint lokale, var nylig i 50 årsdage der. Lykke til på den store dagen. Mange klemma til dere fra Randi A