mandag 2. november 2009

Jeg har fått en utfodring fra http://mormonsen.wordpress.com/ om å skrive om noe blått. Dette var igrunnen vanskelig for meg da jeg ikke har noe blått hjemme. Jeg har lett men ikke funnet noe hvert å blogge om iallefall. Bortsett fra:
Dongeribukser. Jeg er stor tilhenger av dongeribukser og da først og fremst blå. Jeg har mange par og bruker de flittig. Jeg synes de passer til det meste og vokser nok ikke fra denne moten på lenge enda.

En anne blå ting jeg fant hjemme er denne Nescafe Latte-pakken. Denne er kjempegod og jeg drikker minst en slik hver dag. En på jobb og en hjemme til kveldskosen.
Ikke så veldig sundt.. jeg vet det... men pytt pytt.. så lenge jeg fortsatt får på meg jeansene mine så er det greit :-)
Jeg håper dette var svar på utfordringen Mormonsen og sender stafettpinnen videre med fargen rød til Living White!

2 kommentarer:

mormonsen sa...

Hehe. Jeg skjønner at jeg bomma litt med utfordringen. Sporty av deg at du tok den likvel. Og det var nå fine blåting du fant, likevel. Jeg deler din pasjon for kaffe latte, men har nok vokst ut av mine dongeri de siste årene. Kanskje pga. for mye kaffe latte..
En fin mandagskveld til deg. Klem

BirtH sa...

Så rart at du ikke har noe blått i heimen din ... hvilke farger har du da, mon tro ...
Jeg derimot, som også ble utfordra av mormonsen, har mye blått :-))