søndag 15. november 2009

Søndagstur i høstværet!

Det har vært et fantastisk fint vær de siste dagene, kaldt og klart. Det har lagt seg et teppe av rim overalt så idag gikk vi en liten tur og tok kameraet med!


Jeg er ganske fersk på å ta slike naturbilder men jeg øver... Etter å ha sett masse fantastiske flotte bilder på alle de utrolige bloggene rundt om i landet har jeg også lyst til å ta flere bilder.

Dette er tatt med mitt lille digitialkamera. Etter 2 minutter ble jeg fri for strøm... hehe!! Litt av en fotograf!!

Så jeg brukte mobilen istedet. Og ser jo nå at de bildene ble mye bedre. Bedre lys iallefall.

Denne lille fossen går vi forbi hver gang vi går søndagstur og jeg synes den er ganske så kul.


Utsikt mot Tromsøya!
Det forundrer meg at mobilen kunne ta slike fine bilder. En bitteliten Nokia er det jeg har. Lærdommen får bli at jeg ikke trenger å "drasse" på kameraet iallefall! Enten det eller at jeg trenger et nytt kamera!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Tusen takk for kommentar!
Jeg har vært her inne hos deg og kikket,men lit flink å legge igjen kommentar!
NÅ SKAL JEG SKJERPE MEG!!!!
Nydelige bilder:)